آراد برندینگ
خانه / جدول کالری میوه های خشک / خرید انواع میوه های خشک صادراتی در ایران

خرید انواع میوه های خشک صادراتی در ایران

میوه خشک صادراتی به بسیاری از کشورهای جهان ارسال می شود . انواع این نوع میوه خشک علاوه بر صادرات در جای جای ایران به صورت خرد و عمده خرید و فروش می شود .

یکی از خوراکی ها و تنقلات خوشمزه میوه خشک است . میوه خشک در دسته ی بهترین محصولات قرار گرفته است .

میوه خشک صادراتی نسبت به سایر میوه خشک ها به خاطر مرغوبیت آن از طرفداران بیشتری برخوردار است . مرغوبیت این نوع میوه خشک باعث شده علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای سایر کشورها هم مورد استفاده قرار بگیرد .

 

 

انواع میوه های خشک :

سیب ، گلابی ، زردآلو ، هلو ، انجیر ، زغال اخته ، آلو ، سرخالو ، بلوبری ، به ، پرتقال ، کیوی ، آناناس ، و …

فواید میوه های خشک شده را بشناسید

اگر می خواهید درباره فواید و خواص میوه خشک شده ، خواص میوه خشک در بارداری ، خواص میوه خشک برای کودکان ، خواص سیب خشک ، خواص گلابی خشک ، خواص زردآلو خشک ، خواص هلوی خشک ، خواص انجیر خشک ، خواص زغال اخته خشک ، خواص آلو خشک ، و خواص بلوبری خشک شده بخوانید با ما همراه باشید .

 

 

اگر به دنبال یک روش خوشمزه برای بهبود سلامت عمومی تان هستید میوه های خشک دارای پروتئین یکی از بهترین گزینه ها هستند . بیشتر مردم می دانند که میوه ها و سبزی ها اجزای مهم هر رژیم غذایی سالمی هستند ، اما شیرینی میوه های خشک باعث شده عده ای به آن ها بیشتر به چشم آب نبات نگاه کنند نه یک میان وعده ی مغذی . میوه های خشک همان میوه ی تازه است که آبش را از دست داده حالا چه از طریق خشک شدن زیر آفتاب چه به وسیله ی مواد رطوبت زدایی که به سرعت رطوبت را از میوه می گیرند ، امابهترین چیز درباره ی میوه های خشک این است که در اکثر موارد همان مواد مغذی میوه ی تازه را در خود حفظ می کنند . مقداری از ویتامین c میوه ها معمولا در فرآیند خشک شدن از بین می رود ، اما مواد معدنی ، فیبر ، آنتی اکسیدان ها و سایر اسیدهای ارگانیک دست نخورده باقی می مانند . خوبی میوه ی خشک این است که حجمش به شدت کمتر از میوه ی تازه است و زمان ماندگاری اش هم خیلی بیشتر است . به جز از دست رفتن مقدار کمی از مواد مغذی ، میوه های خشک به دلیل داشتن مقادیر فراوان مواد مفید و ضروری برای بدن ، یک میان وعده ی محبوب با تاریخی هزاران ساله هستند .

میوه های خشک سرشار از پروتئین

میوه های خشک سرشار از پروتئین به جز پروتئین مواد ضروری دیگری مثل ویتامین ها ، مواد معدنی ، و … را هم در خود دارند ، برخی از محبوب ترین و مغذی ترین میوه های خشک عبارت اند از : سیب ، زردآلو ، گلابی ، کشمش ، بلوبری ، هلو ، آلو ، سرخالو  ( لیچی ) ، انجیر ، و زغا اخته .

 

 

سیب خشک

مواد مغذی : یک لیوان سیب خشک تقریبا حاوی ۲ گرم پروتئین ، ۲۰۸ کالری و ۷ گرم فیبر است . علاوه بر این منبع غنی ویتامین B5 و ویتامین B3 ، ویتامین C ، مس ، منیزیم ، سلنیوم ، پتاسیم ، و آهن هم هست .

خواص : این میوه ی خشک محبوب برای هضم و گوارش عالی است و معمولا مصرف آن به افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند توصیه می شود . کالری موجود در سیب به مقدار قابل توجهی کمتر از سایر میوه هاست . سیب خشک برای تولید انتقال دهنده های عصبی و کاهش فشار خون هم مفید است . اسید اسکوربیک موجود در سیب خشک هم موجب تقویت دستگاه ایمنی می شود .

گلابی خشک

مواد مغذی : در هر فنجان گلابی خشک ۲ گرم پروتئین ، ۴۷۰ کالری و ۱۴ گرم فیبر وجود دارد . مقادیر قابل توجهی از مس ، آهن ، ویتامین K و ویتامین C . به اضافه ی مقادیر فراوانی از پتاسیم و مقدار کمی هم سدیم در آن یافت می شود .

خواص : این میوه ی خشک به خصوص به خاطر خاصیت پایین آورندگی فشار خون معروف است ، چون مقادیر زیادی پتاسیم دارد و پتاسیم باعث گشاد شدن عروق می شود . گلابی خشک جریان خون را بهبود می بخشد و استخوان ها را محکم تر می کند . ویتامین C آن عملکرد دستگاه ایمنی را اندکی می دهد و ویتامین K موجود در آن نقشی مهم در انعقاد خون و حفظ تراکم معدنی استخوان ها دارد .

زرد آلو خشک

مواد مغذی : هر فنجان زرد آلوی خشک حاوی ۴/۴ گرم پروتئین و ۹ گرم فیبر و بیش از ۳۰۰ کالری انرژی دارد . این مقدار از گلابی خشک بیش از ۴۰ درصد از نیاز روزانه ی شما به پتاسیم و حدود ۲۰ درصد از آهن را تامین می کند . زردآلو حاوی مقادیر زیادی از ویتامین A و آنتی اکسیدان های کاروتنویید است .

خواص : زردآلوی خشک به خاطر مقادیر فراوانی فیبر خوراکی که دارد برای رشد و بهبود گوارش عالی است . چون نسبتا کم کالری است برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند مناسب است و به دلیل داشتن پتاسیم برای فشار خون بالا هم مفید است . ویتامین A موجود در آن بینایی را بهبود می دهد ، استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد و جریان خون در بدن را بالا می برد .

هلو خشک

مواد مغذی : با اینکه فقط ۱/۵ گرم پروتئین دارد ، اما همچنان یکی از مغذی ترین میوه هاست ، چون ۳۸۰ کالری انرژی دارد و ۱۳ گرم فیبر خوراکی و مقادیر فراوانی از ویتامین A و آهن و کلسیم و ویتامین C .

خواص : اگر هلوی خشک را مرتب مصرف کنید شانس ابتلای خود را به بیماری های قلبی ، دیابت ، و کلسترول پایین می آورید ، چون هلو مقادیر زیادی ویتامین A  و آنتی اکسیدان دارد و موجب بهینه سازی گوارش می شود . آهن آن برای جریان خون ضروری است و ویتامین C آن دستگاه ایمنی بدن را تقویت و رشد و بازسازی سلولی را بهبود می دهد .

انجیر خشک

مواد مغذی : در یک فنجان انجیر خشک ، ۵ گرم پروتئین ، ۳۸۰ کالری انرژی و حدود ۶۰ درصد از نیاز روزانه ی شما به فیبر وجود دارد . این میوه ی خشک محبوب بیش از ۱۰ درصد از نیاز روزانه ی شما به پتاسیم ، ویتامین K ، آهن ، منیزیم ، و کلسیم را تامین می کند .

خواص : انجیر خشک کلسترول را کاهش می دهد ، سطح قند خون را تنظیم می کند و جهاز هاضمه را پاک سازی می کند . از انجیر خشک معمولا برای ملین استفاده می شود ، اما علاوه بر آن فشار خون بالا را پایین می آورد ، به خواب بهتر کمک می کند ، استخوان ها را تقویت می کند و در افرادی که اختلالات خونریزی دارند به انعقاد خونشان کمک می کند .

زغال اخته خشک

مواد مغذی : یک فنجان زغال اخته ی خشک حاوی ۳۷۰ کالری انرژی و ۶ گرم فیبر خوراکی و مقدار اندکی پروتئین است . مقادیر مواد معدنی و مغذی آن هم کم است ، اما دلیلی که همچنان برخی افراد آن را در رژیم خود قرار می دهند بوجود مقادیر زیاد مواد موثره گیاهی با فیتوکمیکال ها یل مواد شیمیایی گیاهی در آن است . با این حال به خاطر شیرینی زیادش بیشتر به عنوان یک شیرینی و آب نبات از آن استفاده می شود .

خواص : خواص زغال اخته ی خشک بیشتر ناشی از مقادیر زیاد فیبر و آنتی اکسیدان موجود در آن است . این میوه ی خشک خوشمزه برای از بین بردن یبوست و پایین آوردن سطح کلسترول خون عالی است . علاوه بر این به تنظیم سطح قند خون هم کمک می کند .

آلو خشک

مواد مغذی : در هر فنجان آلو خشک حدود ۵ گرم پروتئین ، ۴۰۰ کالری انرژی و مقادیر قابل توجهی از ویتامین C ، ویتامین K ، پتاسیم و مس وجود دارد . آلو خشک با اینکه فیبر غیر محلول ندارد ، اما در عوض ۱۲ گرم فیبر محلول دارد .

خواص : مصرف مداوم آلو یبوست را درمان می کند ، چون خاصیت ملینی دارد . این معروف ترین خاصیت آلو است ، اما علاوه بر این حرکات عضلانی عملکرد اعصای را نیز بهبود می دهد ، دستگاه ایمنی بدن را تقویت می کند ، و تراکم استخوانی را بالا می برد .

سرخالوی خشک

مواد مغذی : در هر فنجان سرخالوی خشک حدود ۶/۵ گرم پروتئین وجود دارد . مقادیر زیادی از ویتامین B و حدود دو ونیم برابر نیاز روزانه ی شما به ویتامین C در همین مقدار سرخالوی خشک یافت می شود .

خواص : سرخالوی خشک در میان سایر میوه های خشک خیلی رایج و معروف نیست ، اما این میوه دوست خوب سیستم ایمنی شماست و به خاطر داشتن مقادیر بالای پروتئین برای رشد و تقویت عمومی بدن بسیار مفید است .

کشمش

مواد مغذی : در یک فنجان کشمش ، ۴ گرم پروتئین و ۵ گرم فیبر وجود دارد . کشمش مقادیر خوبی از پتاسیم ، منکنز و آهن را به شما می رساند . از انجا که کشمش انرژی نسبتا زیادی دارد باید از سوی افرادی که رژیم کاهش وزن دارند به صورت متعادلی صرف شود .

خواص : خوردن کشمش راهی عالی برای افزایش جریان خون و بهینه سازی گوارش و از بین بردن علائم یبوست است . کشمش به خاطر داشتن منکنز و آهن به درمان فشار خون بالا و بهبود سلامت استخوان کمک می کند .

بلوبری خشک شده

مواد مغذی : درهرفنجان بلوبری خشک شده حدود ۳ گرم پروتئین و ۳۹۰ کالری انرژی و ۶ گرم فیبر وجود دارد . بلوبری منبع غنی آنتی اکسیدان ها ، کلسیم و ویتامین C است مقدار اندکی هم آهن دارد .

خواص : بلوبری خشک شده درست مانند بلوبری تازه دستگاه ایمنی را تقویت می کند و استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد . بلوبری خشک شده عملکرد گوارش را بهبود می دهد ، استخوان ها را محکم تر می کند و جریان خون را افزایش می دهد که این خود منجر به بازسازی بهتر سلول های بدن می شود . این میوه ی خوشمزه ی سرشار از آنتی اکسیدان ها به کنترل علائم دیابت هم کمک می کند .

 

 

 

خریداران میوه های خشک مرغوب در کشور ایران با توجه به کیفیت ،نوع و قیمت محصول نسبت به خرید آن اقدام نموده و بهترین محصول را با کیفیت بسیار خوب خریداری می نماید .

جهت خرید و فروش این محضول می توانید با ما در ارتباط باشید :

راه های ارتباطی :

مدیر فروش ( عزیزی ) :      ۰۹۱۲۲۴۸۸۵۰۸

تلگرام و واتس آپ     :      ۰۹۳۵۴۰۰۵۱۵۹

آراد برندینگ